Myskväll i Vässan väntar

2011-01-22 @ 15:18:37
  
hjärtat o jag på plats i globen - stenmark drog nog ner de största applåderna när han fick hederspriset, sundin o hellner tog nog de andra två pallplatserna när det gäller applåder. galet bra kväll :) <3



när examen var ett faktum i torsdags så kom mamma överraskande upp med en ofattbart stor o fin bukett blommor till mig. jag blev extremt glad o blommorna är bland de finaste jag sett. jag har en nedra fin familj jag, top of the tops, bäst helt enkelt.



startade lördagsmorgonen med ett väldans härligt pump-pass på arena, är så himla skönt att starta dagen på det viset. nu sitter jag o väntar på hjärtat mitt som också han har varit o tränat. sen åker vi till västerås o myser till med middag o bio :) i morgon ska examen firas med en del av släkten (de som har möjlighet att komma, tyvärr bor ju många så långt bort, men en typ 17 stycken blir vi nog) ska bli trivsamt värre :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0