Sjukstuga

2011-01-14 @ 09:34:48

om det är nån som känner sig mottaglig för feber, huvudvärk, halsont o en tung o seg kropp så please let me know, då kan du ta mitt - jag vill nämligen INTE ha´t!

har känt mig himla krasslig sen i tisdags kväll, tänkte då att det kanske berodde på att jag hade kvällsjouren o jobbade i tio timmar, men i onsdags mådde jag sämre o började lite smått inse att det kanske faktiskt var nåt på gång
igår mådde jag ännu sämre o idag kan jag helt enkelt inte gå till jobbet
men nu är det fredag o jag kan kurera mig precis hela helgen
på måndag ska jag o daniel till globen på idrottsgalan så till dess ska jag vara frisk
när jag blivit frisk ska jag äntligen börja träna igen också, jag blir såå rastlös när jag inte får/kan

kram på er... o puss!


du gör mig hel. jag älskar dig!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0