September i januari

2011-01-14 @ 16:28:55
jippie, jag är piggare!
tror att det gjorde mig gott att verkligen få sova ut o inte göra annat än vila i morgonrock under filten, dricka vatten, o mikra värmekudden lite då o då
att lyssna på bra musik gör också gott för själen o för tillfället spelar jag september o tove styrke ganska frekvent faktiskt, sjunger med också förstås (det vet ni) o det gör definitivt gott för the entire hälsa :)
hoppas det fortsätter i den här riktningen nu!

har tagit en skön dusch o klätt mig i annat än morgonrock nu sådär lagom till fredagskvällen
daniel slutar jobbet om en halvtimme o när han kommer hem blir det efterlängtat fredagsmys
ska ta o förbereda lite tacos först också, gôtt :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0