See you again... in december!

2011-01-15 @ 14:43:08
idag är jag glad åt att jag mår bättre, väldigt glad
jag är däremot lite ledsen över att jag måste säga hejdå till våra fina tomtar, ljusstakar, julstjärnor o julgran som ska packas ner i diverse lådor o ställas upp på vinden tills det är dags att ta hit dom igen till december
det är långt dit o såhär i början när allt plockas bort känns det alltid tråkigt. ni vet ju hur mycket jag älskar julen!
men hur mycket jag än älskar allt som har med julen att göra så förstår även jag att jag inte kan ha julsakerna framme tolv månader om året, faktiskt.. jag gör det ;P
så därför plockas allt ner idag, puss o kram åt stora jullådorna!


vår fina gran passade fint i hörnet. nu lär jag hitta nåt annat att ställa där, för nu är det mycket tom yta
om jag inte sköter mig kan jag ju alltid placera mig själv i hörnet, men då skulle jag nog bli rastlös

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0