Examen!

2011-01-21 @ 13:30:02
nu är jag äntligen där, jag har passerat mållinjen
nyutexaminerad förskollärare
är vad jag är mina vänner o jag är sååå lycklig
känns så himla skönt att inte behöva krånga mer med bibblan, inte behöva ligga o grubbla på kvällar o nätter
inte behöva skriva massa tunga uppgifter o inte behöva sitta framför datorn flera timmar i sträck
det känns skönt också att veta att man faktiskt är ledig när dagen är slut
fy tusan vilken känsla, vilken lättnad
jag har slitit, men nu är det över... 3½ år = done!

jag tänker njuta hela helgen, det kan ni ge er på
börjar med en skidtur med bästa sis i det här fullkomligt strålande vintervädret - det är kvalitetstid det :)
<3

tack för alla fina gratulationer också, ni är helt fantastiska
puss på er

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stort grattis :)

2011-01-21 @ 15:29:26
URL: http://livetsomettkinderagg.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0