A few days later

2011-01-10 @ 16:45:29
idag är det måndag igen o första arbetsdagen för veckan är avklarad
återigen förundras man över hur fort tiden går
tyckte nyss det var jul liksom

jag inser hur dålig jag börjar bli på det här o det känns trist
jag ska därför försöka, verkligen försöka, bli tusen gånger bättre o mer effektiv när det gäller den här bloggen
jag tycker ju faktiskt att det är himla kul
men det är lite annorlunda nu... förut var jag hemma o pluggade hela dagarna o då kunde man liksom ta en bloggpaus lite då o då
nu funkar det liksom inte, för nu är jag borta hela dagarna i stället o när jag kommer hem ska det lagas mat
efter det är det träning för mitt o hjärtats del o däremellan vill man liksom hinna umgås
så därför har det blivit lite såhär, men jag ska försöka bättra mig nu
vi skulle kunna kalla det mitt någon-vecka-efter-nyårslöfte


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0