2011

2011-01-06 @ 09:44:17

det är nytt år... igen
o vi hade en extremt rolig nyårsafton med bra sällskap ute i skogen :)

2010 var så ofattbart fantastiskt att jag fortfarande har lite separationsångest från det
försöker dock intala mig att det här året kommer bli minst lika makalöst ;D
det kommer bli minst lika makalöst!

jag har världens finaste familj, världens finaste vänner o världens i särklass bästa karl
då kan det inte bli annat än bra <3
dessutom har jag redan hunnit jobba mina tre första dagar på mitt allra första fasta jobb
o jag ska snart avverka det allra sista seminariet på högskolan

jag har aldrig mått såhär bra, jag är sååå lycklig
puss till er alla, jag älskar er!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0