Tusen tack!

2011-02-05 @ 18:24:12
i torsdags fyllde jag 23 o dagen var helt fantastisk
folk sjöng o grattade hela dagen o kvällskalaset var helt underbart
familjen på 13 pers trängdes i vårt älskade hem o bortsett från det fabulösa sällskapet o fikat så fick jag även helt galet fina presenter
snacka om att bli bortskämd
först blir man extremt bortskämd med huuuur mycket julklappar som helst, en månad senare blir man bortskämd med fina examenspresenter o ytterligare två veckor senare blir man bortskämd med underbara födelsedagspresenter
ja men ni hör ju, nu har jag nog fått min beskärda del ;)
hursom så ska ni ha tusen tack för alltihop, ni är helt underbara!
<3

daniel har blivit sjuk o det händer inte ofta ska ni veta
sen vi träffades har han varit hemma från jobbet en enda dag
men igår blev det en dag till för nu är han bannemig krasslig min prins
så nu försöker jag skämma bort honom lite... o mer ska det bli ;P

är så lättad över att jag har frisknat till nu, kändes som jag drog länge på den där nedra förkylningen o tröttheten
men nu tror jag att jag är så gott som 100 igen, vilket känns kanon

jobbet känns också bra o barnen är underbara
jag har fått min första lön så nästa helg tänker jag o daniel åka o shoppa... då ska jag faktiskt unna mig!
i think i´m worht it, faktiskt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0