Jag tror jag börjar om

2011-02-24 @ 14:17:18
ja jag tror faktiskt det
som ni märker så uppdateras det ingenting här även fast jag gång på gång säger att jag ska
men nu har det liksom kommit sådär långt så man känner att även om jag skulle vilja så är det för mycket som ska fixas för att tiden ska räcka till
jag älskar att trixa o traxa med designen o sånt där, men det tar tid, det gör det
så jag märker liksom att jag mer o mer drar mig undan för att jag inte tycker att jag har den tiden över för att sätta mig o fixa bloggen som jag skulle vilja ha den
därför har jag, i princip, bestämt mig för att starta en ny blogg
en blogg som, även om jag skulle vilja ha den lite avancerad from time to time, får bli ganska enkel
så att jag liksom inte behöver hamna i det här träsket igen o känna att jag vill men inte hinner
innan veckan är slut har jag förhoppningsvis kommit fram till ett beslut
nu ska jag åka till frissan, puss o tack

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0