Att starta dagen i skidspåret

2011-02-06 @ 17:40:27
att starta morgonen med ett pass i skidspåren under klarblå himmel, strålande sol o en temperatur precis runt noll går minsann inte av för hackor
det händer inte så himla ofta, men när allt väl klaffar så passar man bannemig på
pappa gjorde mig sällskap o det var så himla underbart!

daniel ligger fortfarande sjuk o jag har börjat känna mig lite konstig så jag hoppas innerligt att jag inte åker på nåt nu
håller de två tummar jag har, stenhårt

jag slog precis daniel i yatzy o planerar nu att göra´t en gång till
tänker även passa på att flika in att det igår var rätt låtar som gick vidare till final i melodifestivalen

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0