Update from Paradise

2010-09-09 @ 16:13:22
hej allesammans, nu sitter jag på paradiset o slappnar av
har tillbringar dagen hos jossan där vi har kollat på föreläsning
pratat om examensarbetet, tänkt, diskuterat o ätit smarrig mat
måste säga att jag faktist känner mig riktigt inspirerad till att börja med det där examensarbetet i november
kanske mycket pga. att det faktiskt är det allra sista vi behöver göra i vårat liv som högskole-studenter
jössemig!

nu ska vi snart till o äta, o efter det är det träning som gäller
pump står på schemat ikväll o det ska bli riktigt kul!
efter det får jag äntligen träffa mitt hjärta - avskyr att vi måste vara ifrån varandra såhär mycket när han jobbar 12 timmar/dag
men i morgon är det äntligen fredag, då behöver han inte jobba 12 timmar
o vi är sååå lyckliga för det :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0