Tillbaka efter 24 extremt jobbiga timmar

2010-09-23 @ 14:27:15
idag är det torsdag o sist jag uppdaterade här var i måndags
det har sina förklaringar
i tisdags hade jag praktik o efter det åkte jag o hämtade daniel på jobbet
sen åkte vi direkt hem o skrev kontraktet med helena, så nu är den här lägenheten verkligen såld på riktigt - nu väntar vi bara på att få flytta in i våran underbara nya :)
efter det köpte vi lite mat, tog en lång o härlig promenad o bara njöt av varandras sällskap

igår natt fick jag extremt ont i magen
o när jag vaknade igår så insåg jag att det var en omöjlighet för mig att åka till förskolan.. tog min magmedicin o hoppades på förbättring - förgäves!
jag hade ont precis hela tiden igår o det blev aldrig bättre, har haft ont i magen ofta pga. all stress o katarr o så, men så ont som jag hade igår har jag inte haft förut
vi övervägde att åka till akuten hela kvällen, men eftersom jag inte är så jätte-peppad på att vistas på sjukhus så bestämde jag mig för att försöka somna med mina översvullna ögon igår kväll o hoppas på att smärtan försvann under natten
vaknade i morse o hade fortfarande ganska ont, men efter ungefär 3 timmar så började det kännas bättre o nu kan jag tillochmed sitta upp utan att det gör jätteont. så nu har jag pluggat o jag måste säga att jag är ganska stolt över mig själv för tillfället, för nu har jag skrivit klart hela orienteringsuppgiften och därmed också halva delexaminationen om yrkesetik som ska in om några veckor - det gör att stressen lägger sig liiite åtminstone

tänker ta det lugnt resten av dagen, känns dumt att börja härja så fort magen känns bättre
kanske blir en liten promenad med hjärtat ikväll bara, på sin höjd

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0