Spenderar helgen i Karlstad

2010-09-17 @ 11:28:39
idag känns det mycket bättre igår, igår bröt jag ihop - idag kommer jag igen!
gick upp 7.30, åt frukost o sen började jag med planeringen igen
så efter ungefär 45 minuter var den grova så klar som den kan bli i nuläget o jag känner mig inte alls lika panikartad som jag kände mig igår
nog för att man fortfarande är stressad som en gnu, men jag har inte ångest
jag ska bannemig fixa det här!

om en timme är det dags för seminarie igen o ikväll åker vi till karlstad
ska bli så skönt med helg

Kommentarer
Postat av: Tomashege

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-06-02 @ 12:13:51
URL: http://tomashege.blogspoo.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0