Ska det verkligen vara såhär?

2010-09-16 @ 16:33:31
ni som tror att det är en baggis att plugga till förskolelärare kan dra nå gammalt över er, för herregud det här är tungt som tusan!

planeringen kom bara halvvägs, för sen fick jag bara panik i hela kroppen o kände att jag var tvungen att lägga ner för idag
känns som stressfaktorn redan ligger på max o jag förstår inte hur högskolan har tänkt att man ska hinna med allt o dessutom göra det bra!
det känns litegrann som det drar i hela kroppen o jag vet inte om jag ska skrika eller gråta
ungefär så är känslan, jag vill inte ha den där så please go away!!

ikväll tänker jag inte plugga nå mer, gör klart planeringen på förmiddagen imorgon istället, före seminariet
för nu måste jag försöka lägga tankarna på nåt annan innan jag bubblar över

åker till beautytown om en stund för ett pump-pass på arena
o sen tänker jag bara njuta av älsklingens sällskap!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad jag känner igen det där! Jag har aldrig varit med om så dålig planering i en kurs som i specialpedagogiken som jag läser nu. En kurshandbok som säger olika saker på olika sidor om samma sak. Jag blir galen på det här! Känner verkligen med dig!

2010-09-16 @ 21:32:45
URL: http://soderlundmalin.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0