Jag bloggar så mycket jag kan

2010-09-29 @ 17:18:37
vad roligt det är att ni tittar in här varje dag, även fast jag är då dålig på att skriva nuförtiden
men det får liksom lov att bli så
det är så himla mycket med skolan att all min tid ägnas åt plugg
jag har praktik och seminarier på dagarna o försöker sätta mig med plugget direkt när jag kommer hem
pauser tar jag i princip bara när hjärtat är hemma eller när jag är på paradiset
uppgifterna är stora, många o krävande o så kallad "ledig tid" existerar nästan inte längre, förutom på helgen där jag unnar min hjärna att slå av o bara njuta

tack för att ni ändå läser, jag försöker blogga så mycket jag bara kan
men ni får ta att det blir lite såhär nu
i november tar den här delkursen slut, då kan jag förhoppningsvis blogga lite mer

nu ska jag snart åka iväg till arena o köra lite combat, röra på sig känns som ett måste när skolan är såhär totally-crazy-and-out-of-control!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0