Jag är en old boy!

2010-09-27 @ 15:45:37
helgen har varit underbar, precis som helgerna brukar vara
den här har bestått av ganska mycket innebandy
match-tittande i lördags o eget deltagande igår faktiskt :)
älsklingen o svärfar lyckades övertala mig om att följa med o spela med old boys igår kväll
det var riktigt riktigt roligt faktiskt - men jobbigt!
det var jag o 20 karlar (mitt i allt kom dock en till tjej, det var ju skönt ;D)
tempot är man inte van vid, det kan man ju inte säga, hur ofta spelar man med killar liksom? haha :P
lyckades dock göra både mål o assist - kändes viktigt ;)

idag är det ny vecka igen o hjärtat jobbar eftermiddag, det gjorde att vi kunde ses lite på förmiddagen idag
så himla värt!
vi sålde både soffa o köksbord så hjärtat skötte det medan jag gjorde mat, o förberedde seminariet
hann säga hejdå i seminarie-rasten o nu är jag alltså ensam :(
ska ta o packa ihop lite grejer o hinna äta innan mamma o pappa kommer o hämtar mig
kör lite combat ikväll - blir fint att skaka ur sig lite träningsverk ;D

redovisningen på seminariet gick bra förresten
nu blir det praktik resten av veckan

Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

God dag god dag, hur mås idag då? hoppas allt är väl..,Pöss på..

2010-09-28 @ 12:28:15
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Bilalhermine

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2011-06-15 @ 07:58:49
URL: http://bilalhermine.blog-howto.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0