I miss it

2010-09-11 @ 15:40:26

efter mysig frukost med hjärtat i morse åkte jag över till beautytown där vi skulle över till moster o fira mitt gosiga lilla kusinbarn alice som fyllde 1 år idag - goare tös får man leta efter :) så himla söt <3

efter det åkte jag, pappa o marcus till fagerstahallen o kollade på malin o tjejerna när de spelade träningsmatch mot virsbo
det slutade med hemmavinst med 18-0 - en riktig rysare alltså ;D haha
inser varje gång att jag saknar innebandyn nå otroligt, men vad kan man göra när man har knän som inte pallar?
suck.

efter matchen åkte marcus med mig till norberg o nu har jag precis varit o handlat lite
daniel är i västerås o spelar fotbollsmatch - tänker fixa käk tills han kommer hem ikväll
fick ett nedrigt sug efter att baka nåt så jag ska nog ta en koll i skafferiet få se om man kan slänga ihop nåt :)

ha en fin kväll allihopa, kram!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0