En aktiv morgon

2010-09-16 @ 11:12:31
ställde klockan på 8, vilket innebar att jag (efter att ha somnat vid 22 igår) sov ganska precis 10 timmar i natt
tro mig när jag säger att det både var skönt o välbehövligt :)

gick upp o åt frukost samtidigt som jag löste lite "frukostkorsord" - när daniel jobbar o jag lär äta frukost ensam tycker jag att frukostkorsord är en skön start på dagen, man värmer upp hjärnan lite lagom sådär ;D
efter det fixade jag lite musik till karlstad-trippen i helgen o sen satte jag igång med plugget
har hunnit avverka en hel del faktiskt, så det känns skönt
har förberett seminariet i morgon, skrivit diskussionsfrågor till seminariet på måndag
kollat upp "trolley-problemet" o organiserat mig lite :)

nu ska jag snart ta o laga lite mat innan jag fortsätter med pluggandet
då ska jag planera samlingar, kul :)

slänger in hoffmaestro - so you do . mest för att jag hörde den för första gången i morse o kind of fell a bit in love direkt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0