Äntligen fredag!

2010-09-24 @ 14:12:28
har längtat efter den här fredagen sen i lördags när vi bestämde att vi skulle åka ;D
blir en tripp in i stan först o sen ut till ikea - jag fullkomligt älskar att gå på ikea
o jag älskar´t ännu mer nu när man kan köpa lite grejer till nya lägenheten.. så himla kul!

kände mig så lättad när jag vaknade o inte kände av magen nånting alls, så himla skönt
det vart två dagar den här vändan, nu får det gärna hålla sig borta!
hursom så kunde jag äntligen få äta ordentligt med frukost i morse igen - jag som avgudar frukost!
efter det tog jag hand om disken o gick ner på byn o handlade lite så vi har till frullen i morgon ;P
efter det har jag ätit o hunnit vara på ett superhärligt pump-pass på arena

efter en skön dusch är jag nu snart klar o om en sisådär 20 minuter ska jag styra iväg o hämta älsklingen på jobbet
sen åker vi raka vägen mot västerås - fredagsmys deluxe, precis som varje fredag ;D
<3

idag passar vi förresten på att gratta malin o marcus till deras 11 månader, ni är så söta - i love you!

Kommentarer
Postat av: Edvinnatalie

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-04-28 @ 22:25:58
URL: http://edvinnatalie.blogyears.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0