4 timmars mörker

2010-09-07 @ 16:24:09
hur kul är det när det blir strömavbrott i fyra timmar?
NOT SO FUN.
hade precis satt mig o tänkte titta lite på tv, o så plopp - så fungerade ingenting
tänkte först om det hände nåt här i lägenheten men sen gick jag ut i trapphuset
o där fanns det inte heller nå ström så det lär väl ha kraschat i hela huset
men efter ca 4½ timme var det tillbaka, skönt :)

men eftersom vi inte visste när strömmen skulle komma tillbaka så tog jag fram kylväskor o frysklampar o började fylla dem med så mycket som möjligt ur kylskåpet, men det har jag kunnat plocka in nu igen :)

var tur att jag inte hade nån skola idag då kan man säga :P

nu ska jag göra mig iordning för när daniel slutar så ska vi ner till davidsbo o äta mat
mysigt o snällt :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0