Helst hade söndagen fått förlängas med en sisådär 100 timmar till

2010-10-11 @ 11:28:47

helgen har varit underbar, trots ångestattacken som infann sig igår

i fredags var vi på överraskningspartaj för challe som fyllde år, han såg chockad ut när typ 25 pers stormade in i vardagsrummet o sjöng, det var kul som tusan :)

        

lördagen spenderades bland annat i fagerstahallen där vi såg märta o resten av flickerna vinna över råby med 6-5 i en onödigt spännande innebandymatch.. malin stod för 2 mål, hon är så duktig systramin <3 älskar dig!
efter det åkte vi hem, åt, kollade på prison break (har snart avverkat säsong 2 nu också ;D), tog kvällspromenad o hade det allmänt mysigt tillsammans
jag hann även med en timmes plugg medan hjärtat var snäll o tog hand om disken - helt plötsligt kom han in med ett glas vin o en skål med nötter till mig, han är allt bra go han mitt hjärta :) <3

igår var det söndag o då vaknade jag med en smärre ångestattack över skolan.. fick panik över att det snart var dags för en ny vecka o jag känner fortfarande att jag inte har en blekaste aning om hur jag ska hinna allt som måste hinnas, det är vidrigt!! längtar redan tills det är fredag o helg igen.. hatar att skolan ger mig ångest, hatar´t!
efter en promenad med hjärtat, idol-repris-tittande i sängen, o någon timmes plugg så kändes det bättre
o kvällen blev lika underbar som resten av helgen var
vi gjorde hemmagjord pizza för första gången o det blev riktigt smarrigt :) sen gick vi ner till davidsbo där vi åkte med svärfar upp till klackberg för lite old boys innebandy... det gick riktigt bra igår faktiskt o det var så himla kul!!
mitt knä tycker däremot inte att det är så himla kul, not good :/

idag är det som bekant måndag i allafall, även fast jag ville att söndagen aldrig skulle ta slut

o jag satte igång med pluggandet ganska direkt efter frukosten i morse

nu tänker jag däremot inte plugga så himla mycket mer innan det är dags för seminarie 12.30-15.30

men det lär säkerligen bli lite mer plugg efteråt om man ska kunna minska på stressen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Idol är helt okej att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-11 @ 20:09:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0