Underbara söndag

2010-10-03 @ 20:02:42

hur bra får man ha det egentligen?
i morse fick jag frukost på sängen, efter det gick vi ner på byn o handlade lite, gick hem med det igen o gick återigen ner på byn för älsklingen ville bjuda mig på lite lunch o fika på elsas
efter det tog vi en lång härligt höstig promenad o när vi kom hem började vi förbereda maten lite
vi slog igång prison break o njöt av både god mat o efterrätt :)

söndag idag o dags för old boys, jag har varit taggad i flera dagar o verkligen sett fram emot att spela idag igen, men jag har känt mig lite halvhängig idag o insåg att det nog var bäst att jag stannade hemma så jag inte blir sjuk
för med det schema jag har för tillfället så finns det ingen plats för sjukdom what so ever!

så hjärtat är där nu o jag har pluggat lite till, skrivit en självvärdering till utvecklingssamtalet på onsdag o skickat det till både seminarieledare o handledare

snart ska jag slå mig ner i soffan o kika på ensamma mammor tills daniel kommer hem
då slår vi nog igång ännu fler avsnitt av prison break - det är verkligen hur bra som helst, o även om jag är sen så är jag frälst!!
eftersom jag missade hela första säsongen när den gick på tv så insåg jag att det nog inte var någon idé att börja titta när säsong två började, för då hade jag ju redan missat hur många avsnitt som helst - så därför har det liksom uteblivit. men nu har vi boxarna o jag tänker se varenda minut!


     
daniel kommer hem med paket o jag blir som barn på julafton - vi har ett vardagsrum som innehåller det mesta nuförtiden, vi kategoriserar det under organiserat-kaos :)


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0