Nu flyttar vi

2010-10-24 @ 11:56:59
idag var jag peppad redan när jag vaknade - det blir lätt så när man vaknar upp bredvid personen man älskar så innerligt o gränslöst att man nästan går vilse i sina egna tankar, dessutom ska vi över till beautytown o få nycklarna till vårt nya hem idag o med tanke på hur mycket vi längtat o hur länge vi längtat så är det inte svårt att förstå peppkänslan vid uppvaket
det är nu det händer, på riktigt o utan återvändo - det hade inte kunnat bli bättre än såhär
vi flyttar lite av lasset redan idag, precis ivriga är vi :) känslan är galen, fullkomligt galen men precis lika underbar o makalös!
jag längtar tills det står hellblad-hjelm på dörren, jösses vad jag längtar :)
<3

skickade in delexamination nr 2 efter frukosten i morse också, så nu ska jag hålla alla tummar jag har för att även den blir godkänd så jag kan put it in the ground and move on
på med nästa liksom, det tar aldrig slut.. det känns så

malin o marcus firar 1 år idag o jag är så himla glad för deras skull.. för er skull!
ni är underbara o helt fantastiska o jag älskar er
GRATTIS!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0