Igår slog det mig

2010-10-06 @ 14:35:17
att om lite mer än 3 månader är jag klar.. då är jag utexaminerad förskollärare o så himla behörig att söka vilket förskolejobb jag vill!
jag vet ju att det är nära, det har jag ju tjatat om sen jag började i slutet av augusti, men igår slog det mig att det faktiskt bara är 3 ynka månader kvar.. tre månader av 3½ år, det är helt galet!
så himla spännande :)

jag har precis kommit hem från ännu en härlig dag på förskolan
hade utvecklingssamtal med min handledare o seminarieledare idag, vi hade roligt som tusan o det gick verkligen huuur bra som helst
fick så himla mycket beröm o jag tror jag såg ut som en fåntratt när jag gick ut därifrån med mitt breda leende, känns så himla roligt när man får en bekräftelse på att det man gör är bra o att de man jobbar med tycker att man passar kanonbra som pedagog! jag är glad åt det här, oj vad jag är glad åt det här :)

om en kvart slutar hjärtat så jag ska tålmodigt vänta tills han kommer hem o sen ska jag krama honom massvis :) blir onsdagsmys idag, dock med en liten paus när jag åker till arena o kör lite combat

älskar dig hjärtat
<3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0