Grattis käraste pappa!

2010-10-28 @ 13:57:17



vad är det för en dag?
är det en vanlig dag?
nej, det är ingen vanlig dag för det är pappas födelsedag
HURRA HURRA HURRA!


pappa fyller 45 år idag o han förtjänar allt bra som världen har att ge
han är underbar på alla sätt o vis o utan tvekan världens bästa pappa
jag sitter på seminarie nu, men ikväll blir det kalas :)

jag älskar dig pappa!
<3




har gått sådär många dagar sen jag skrev här sist igen nu, men ni vet som sagt varför
mina timmar räcker inte till o det känns som jag aldrig riktigt slappnar av
hjärnan går på högvarv o tangentbordet likaså
jag går upp alldeles för tidigt för att falla mig i smaken, spenderar timmar på förskolan, åker hem o sätter mig med plugget, äter, tränar (man måste ta paus o koppla bort hjärnan lite ibland, annars fungerar det inte) o fortsätter plugga in på sensena kvällen (= 23-tiden)
det känns inte okej!

nåt som får allt att väga upp lite är det faktum att vi faktiskt är i full gång med flytten nu
hjärtat jobbar eftermiddag så vi hinner knappt se varandra, men ändå lyckas vi vara effektivare än effektivast ;D
det känns sååå himla kul o det spritter i hela kroppen
man vill vara där hela tiden o jag blir bara mer o mer frälst i lägenheten för varje gång jag kommer dit - den är helt fantastisk!!
imorgon är vi lediga både jag o hjärtat så då tänker vi göra ännu en tripp till ikea innan vi åker hem o påbörjar flytten på riktigt
i helgen drar renoveringen igång på allvar o jag kan omöjligt längta mer än vad jag redan gör
wihoooo
trots all plugg-ångest o stress så gör min omgivning mig till världens lyckligaste tjej 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0