Effektiv så det förslår

2010-10-22 @ 06:55:57
för tillfället känner jag mig ganska stolt över mig själv mitt i all skolstress o panikångest
igår fick jag nämligen ett samtal från min lärare som gav mig extremt bra respons på etik-tentan som jag lämnade in för bara någon vecka sen
hon berömde mitt sätt att skriva, mitt sätt att resonera, mitt sätt att beskriva o mitt sätt att referera
hon tyckte att jag var ambitiös o professionell o det var precis vad jag behövde höra just nu
nu kan jag koppla bort etik-tentan o fokusera på den jag håller på med nu

på tal om den så har jag setat o skrivit på den i en timme nu, det gäller att ta vara på den lilla tid som finns
jag o daniel somnade som stockar vid 21.30 igår så när han åkte till jobbet 5.30 i morse så tog jag mig i kragen o gick upp
tog en varm dusch för att vakna till ordentligt o sen satte jag mig o skrev
fick mycket gjort faktiskt o känner mig ganska effektiv at the moment
nu tror jag inte det är så mycket kvar på den här tentan, förhoppningsvis blir den klar när jag sätter mig med den efter praktiken senare idag - men, jag ska inte hoppas på för mycket
nu ska jag äta frukost innan det är dags att bege sig mot förskolan

längtar till hjärtat kommer hem, då blir fredagsmyset en helt oslagbar start på denna superspännande och roliga helg :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0