Det där ständigt återkommande uttrycket

2010-10-15 @ 19:21:22

varje fredag utbrister man i samma ord - äntligen!
det har inte att göra med huruvida man trivs med tillvaron eller inte, för man känner "äntligen" i vilket fall.
jag pluggade tills hjärtat kom hem o efter det släppte jag allt, nu tänker jag inte plugga mer idag o inte imorgon heller
efter förra helgens hemma-gjorda-pizza-succé fick vi mersmak o ville prova´t en gång till, men nu med annat innehåll
idag gjorde vi taco-pizza o det var verkligen huuuuur gott som helst - daniel gav den 6 av 5 i betyg, vilket lär innebära att han tyckte att den var lika god som jag :)
men mitt i tillagningen upptäckte vi att ananasen var slut (o som mina kära vet så dyrkar jag ananas o det känns direkt att nåt fattas om den inte existerar)
jag accepterade dock mitt öde för inget kan förstöra mitt glada humör idag, inte ens plugget, men go som han är min prins så sa han: "älskling, jag åker ner o köper ananas direkt", men ni ska inte tro att ananas var det enda han kom hem med
nejdå, lite röda rosor också
när man tror att en människa inte kan bli mer go så blir han det ändå :)

jag älskar dig hjärtat

nu har vi varit ute på en lång o härlig promenad i höstkylan så nu ska vi slå oss ner framför tv:n o bara mysa resten av kvällen
gnugga geniknölarna i postkodmiljonären innan det blir idol i godisskålen, smuligt som ni hör - smuligt.


imorgon är det lördag o vi kommer spendera the entire day i västerås

har längtat som en tok, vet att det kommer bli fantastiskt!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0