1a oktober!

2010-10-01 @ 17:07:48
and i feel excited!! :) daniel o jag gick upp med tuppen i morse för att vi skulle hinna till skinnskatteberg o hänga på låset när runes skulle öppna kl 9. runes är kända för sin helt galna skidrea, så helst ska man vara där redan innan de öppnar för att slippa trängas, men det är ju svårt om det är stängt?!
hursom, vi var där några minuter i 9 men då hade de redan hunnit öppna lite i förtid :)
så vi slank in där o fick experthjälp på alla plan, o 2 timmar o 10 minuter senare åkte vi därifrån med varsitt par riktigt ordentliga längdskidor, stavar, pjäxor, mössor, vantar, tokvarma strumpor, fleecetröjor, byxor o jacka
så nu är det bara snön som fattas - o den får gärna lägga sig i längdspåren nu vilken dag som helst ;D

stannade till i beautytown där vi åt lite lunch innan vi åkte hem till kornetten igen
daniel måste jobba några timmar i helgen, med start idag, så han åkte vid 14 o slutar kl 19 - vilket gör mig en hel hög lycklig för då har vi ändå hela kvällen kvar :) <3

så sen han åkte har jag setat o skrivit på delexaminationen - den här kursen gör som sagt att ledigheten så gott som försvinner
varför skulle man annars sitta o plugga till kl 17 på en fredag?!

nu lägger jag dock ner för ikväll o tar upp´et i morgon igen när hjärtat sliter igenom sina timmar på jobbet
nu ska jag sysselsätta mig med avkopplande saker som t.ex. tidnings-läsning o korsord till hjärtat kommer hem o fredagsmyset kan starta på allvar

det är första oktober idag också förresten, tiden går fort - nu är det mindre än tre månader kvar till jul
men framför allt är det exakt en månad kvar till vi får flytta!! :) wihoooooo

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0