You´re amazing, just the way you are

2010-11-03 @ 12:46:27
texten kan vara den finaste på bra länge, det är en såndär every-girls-dream text som alla vill ska vara skriven till just sig :)

klicka på bilden o lyssna - i just love it!



gick upp 7.30 i morse, åt frukost o satte mig med plugget
skrev o skrev på den där slutuppgiften i några timmar o nu känner jag mig färdig
bara en framsida, innehållsförteckning o lite sidnummer som saknas, men det fixar jag dit i morgon när jag kommer från förskolan
gud vad skönt det är när man känner att man gör effektiva saker på den lilla tid man har på sig
känner mig lite töntigt stolt över mig själv idag faktiskt :)

har ätit lite lunch nu också o diskat
så nu tänkte jag packa ihop lite grejer o åka över till beautytown o besöka gymmet en liten stund innan daniel slutar jobbet
då styr vi till svedis igen o fortsätter måla :)
wihoooo - gemytlig onsdag ändå!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0