Pyssla lite du också

2010-11-29 @ 19:18:42
att pyssla är rogivande för mig o jag älskar att pilla med småsaker
på julen blir jag värre än vanligt o känner att jag vill pyssla med precis allt
så jag pillar med så mycket jag kan o jag lägger ner mycket tid o energi på det jag gör
(julklapparna t.ex. det är bland det bästa jag vet... att slå in julklappar o dekorera dom med olika papper, snören, band o egengjorda etiketter - jag brukar ibland kunna lägga ner en timme per julklapp så då förstår ni omfattningen ;P)
förra året gjorde jag en egen ljusstake o självklart ville jag göra en ny i år också
så såhär blev den o såhär såg det ut när vi tände det första ljuset igår kväll

det är hur kul som helst o man kan göra precis som man vill
jag köpte siffror som jag knöt fast med snören som hade hjärtan i kanterna
sen köpte jag mossa på blomsteraffären som jag la i någon form av "bricka" o som jag sen pyntade med kanelstänger, äpplen o torkade apelsinskivor




jag älskar allt som har med julen att göra o julmusiken ligger mig extremt varmt om hjärtat
utan julmusiken blir julen inte komplett
det är mysigt rakt igenom o jag njuter med hela kroppen
bjuder på en fin såhär på kvällskvisten när jag ligger i soffan o är sjuk


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0