Thanks daddy!

2010-11-05 @ 13:24:50
får förresten inte glömma det obeskrivligt stora TACK som min pappa ska ha
han har tapetserat vårat sovrum o gjort det klockrent
är så himla tacksam över allt han gör - han ställer alltid upp!
mönsterpassningen på vår fondvägg är inte o leka med, men det är minsann inget som sätter några käppar i hjulen inte
han ger sig på´t ändå - o gör det med bravur!
jag missade inte ett enda MacGyver-avsnitt när jag var liten, jag tyckte han var svincool o supersmart
men han är ingenting mot papi... våran alldeles egna MacGyver ;)

tusen tusen tack pappa
jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig vännnen!!

2010-11-09 @ 11:41:23
Postat av: Anna

När får man se bilder på lägenheten?

2010-11-13 @ 11:19:04

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0