Tack mamma!

2010-11-18 @ 16:26:41
kom hem från stan för en stund sen, passade på att njuta lite av mammas sällskap
hon är helt otroligt.. världens snällaste o bästaste mamma!
hon köpte en stor, lurvig o helt underbar matta åt oss i inflyttningspresent så den har jag minsann fått med mig hem nu
den ligger sååå fint på vårat vardagsrumsgolv
kan inte tacka henne tillräckligt
hon finns alltid där o jag älskar henne så galet mycket

jag älskar min familj, jösses vad jag älskar min familj <3

nu ska jag återgå till plugget ett tag innan jag pausar o traskar mot arena för lite härlig torsdags-pump :)

Kommentarer
Postat av: Glennhedvig

Nice site, keep up the good work!

2011-03-06 @ 20:50:33
URL: http://glennhedvig.blog13.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0