Jackpot för en chokladälskare som jag

2010-11-30 @ 14:22:01
när huvudet gör ont redan från början är det svårt att skriva ett examensarbete där huvudet egentligen skulle behöva gå på högvarv
men jag försöker... tro mig!
trots huvudet så tycker jag nog att jag mår bättre idag, känner mig inte lika trött o febrig
sov nästan 12 timmar i natt så det kanske gjorde sitt

i morgon är det första december, vilket innebär att man får öppna första luckan på chokladkalendern
jackpot för en chokladälskade som jag :)
när jag blir frisk ska jag avsätta tid för diverse bakning - lussebullar, pepparkakor o julgodis
ska även boka in en dag med bästa sis där vi jular oss precis som vi brukar göra :)
jag längtar efter hela dagar med henne


Kommentarer
Postat av: märta

<3

2010-11-30 @ 18:48:23

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0