I morgon startar julen!

2010-11-26 @ 10:04:41
vi har varit extremt effektiva den här veckan, jag o jossan
vi har pluggat åtskilliga timmar varje dag, med framsteg o reslutat
nu är vi typ halvvägs där skulle man kunna säga, o det känns faktiskt himla bra :)
nu börjar man faktiskt se det där slutet som jag aldrig trodde jag skulle se
det har alltid känts så långt bort, men nu är det faktiskt himla nära
efter att ha börjat på högskolan direkt efter studenten = totalt 6½ års plugg, så känns två månader ganska överkomligt :)

idag är det fredag o det känns så himla skönt
har längtat som en tok efter den här helgen, för i morgon startar vi nämligen julen här hos oss, med adventspynt, tända ljus o julmusik
som jag längtat!! :)
ni vet nog by now att julen för mig är den absolut mysigaste stunden på året o jag älskar varje dag, timme, minut o sekund av det. jag tycker, trots mina 22 år, att det är helt okej att känna sig som 7 hela december månad ;P

har tänkt storstäda lägenheten idag, men tyvärr känner jag mig hängig :/
ska ta lite alvedon o hoppas på att det släpper så jag kan städa precis så mycket som jag vill o har tänkt :)
ska ta en promenad till stan också, så hängigheten just have to go away!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0