I´m done for today

2010-11-16 @ 21:59:04
examensarbete är i full gång o idag har vi avverkat två intervjuer till
det är kul, men att få ihop all litteratur till en bra bakgrundsdel är bannemig inte lätt. järnspikar vad det gnager
men det kommer vi fixa, me n´ josie :)
känns så kul att vi gör det här tillsammans

efter intervjuerna hämtade jag upp daniel o så åkte vi över till norberg för lite dubbel frissering
vi kom därifrån nyklippta o nöjda.. jag är mycket nöjd tillochmed :)

efter det åkte vi hem o lagade mat innan hjärtat skulle åka till jobbet
sen satte jag mig med plugget o där har jag spenderat de mesta timmarna denna kväll
från 14.30-18, sen tog jag en skön o uppfriskande promenad till paradiset o hälsade på där en liten stund
sen hem igen, ta tag i disken o fortsätta plugga
så nu tycker jag att jag har gjort mitt för idag :)

jag tänker krypa ner i sängen, läsa lite o längta tills hjärtat kommer hem i natt :)
good night - sleep tight

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0