Hjelm / Hellblad

2010-11-02 @ 14:16:07
jag kan fortfarande inte riktigt greppa känslan av att mitt sista seminarie på högskolan är över
redovisade min slutuppgift i 30 minuter o kände mig faktiskt nöjd när jag var färdig
nu ska jag bara skriva ihop den på ett bra sätt innan den ska lämnas in på fredag kl 17
sen är det "bara" examensarbetet kvar innan jag är klar
det är helt omöjligt att greppa känslan

jag försöker vara så effektiv jag bara kan o jag tror faktiskt att jag har lyckats ganska bra hittills
jag är på förskolan, skriver slutuppgiften, renoverar o tränar
sakerna avlöser varandra o eftersom renoveringen är det som är allra roligast just nu så är det ju inte så svårt att lista ut att det är där jag vill spendera den mesta delen av min tid
därför försöker jag vara så effektiv som jag bara kan när det gäller plugget - idag har det resulterat i att slutuppgiften bara är en ynka del från att bli färdig
i morgon tänker jag bli klar, punkt

nu ska jag byta om o packa ihop lite grejer för sen ska jag åka o fixa det sista på banken innan jag styr över till svedis o möter hjärtat
då återupptar vi målandet o spenderar resten av kvällen i vårt nya hem
igår hade de satt upp våra namn på dörren - det är också en känsla som är svår att greppa
total lycka är det i allafall, det vet jag 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0