Den enda i sitt slag!

2010-11-05 @ 13:18:25
igår målade vi klart väggen, det tog 4½ timme o det var såååå himla värt varenda sekund av kramp i arm, nacke o rygg
för den är så snygg, så otroligt galet snygg. sådär totalt grym, unik o ensam i sitt slag!
det känns sjukt kul att jag o hjärtat, helt ensamma, har målat en helt egen-designad vägg rätt o slätt utifrån våra egna idéer
för det finns inte en chans att någon annan vägg kan vara exakt som just våran
götapetter vad nöjda vi är! :)

fick precis ett samtal från min fina pappa, han är klar med tapetseringen i sovrummet nu så nu är bannemig all renovering klar
nu kan flyttlasset gå på riktigt - starting today!
ska förbereda lite kycklingpaj så vi kan äta när hjärtat kommer hem sen, för ju fortare vi blir klara, desto fortfare kan vi åka hem till vårt älskade paradis :)

ska hoppa in i duschen lite snabbt nu bara
har precis varit till beautytown på ett härligt pump-pass
jag känner mig full av energi! :)

var förresten uppe med tuppen i morse också, somnade bara om en liten liten stund efter hjärtat åkte till jobbet i morse
men vaknade igen när klockan var 6, pigg som en mört - förmodligen pga. vetskapen om vad som händer i helgen
i natt sover vi sista natten på kornetten - wihoooo :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0