As good as it gets

2010-11-18 @ 23:39:51
godkväll, nu är klockan mycket för att vara jag
var skönt med lite härlig torsdags-pump på arena som en sorts paus mitt i pluggandet
men jag har varit duktig o tagit tag i plugget även efter träningen, trots att man oftast mest bara känner för att dega ner sig i soffan
men som ni ser så degade jag mig inte, nejdå.. jag har faktiskt pluggat (hyfsat effektivt) i allafall till för bara en liten stund sen
har tagit några bensträckare o plockat undan lite tvätt o sådär bara
jag ger mig själv ett plus i kanten ikväll faktiskt :P

men nu är jag trött o tänker gå o lägga mig
är inte så långt kvar till hjärtat slutar jobbet heller, ska bli så mysigt när han kommer hem
i morgon är det fredag o jag kan förmodligen inte bli mer peppad än såhär
en heldag i västerås med min fina älskling - toppat!
<3

godnatt



Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0