11... +2 idag

2010-11-22 @ 19:01:26

nu är det återigen måndag efter ännu en urmysig helg
helgerna går alldeles för snabbt
det här var första helgen på bra bra länge som vi faktiskt inte gjorde nåt speciellt
vi tog det hyfsat lugnt hela lördagen faktiskt, njöt av varandra o våra 11 helt magiska månader
om mindre än en månad firar vi 1 år o jag älskar dig mer än nånsin hjärtat
<3

igår bakade vi kanelbullar efter frukosten o bjöd upp mamma, pappa, malin o marcus på förmiddagsfika innan det var dags för match för malin o jobb för mamma

det var riktigt riktigt trivsamt - så himla kul när dom kommer hit :)

igår kväll fick vi fläng o åkte till nordansjö o premiärade vår nya längdskidsutrustning

spåren var under all kritik, men det var kul att komma igång

vintern är varmt välkommen :)



måndag igen som sagt o examensarbetet ligger i fokus
jag känner mig inte tiptop, inte alls faktiskt
hoppas att det bara är idag, för några sjukdomar har jag som vanligt inte tid med!

i morgon har jag bjudit upp tjejerna hit för en första kik på nya lägenheten
ska baka lite i kväll så jag har nåt att bjuda på i morgon :)


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0