Wonderful!

2010-05-17 @ 08:02:28
helgen är över, det känns trist... mest för att den har varit så obeskrivligt underbar o bäst!
i torsdags så åkte jag till stockholm med tjejerna där vi spendera hela dagen med shopping, teater o god mat
var jättekul att spendera massa timmar med pärlorna igen ;D
i fredags fick jag o daniel låna svärföräldrarnas bil så då tog vi släpvagnen med oss o styrde till örebro o marieberg
shoppade, åt god mat o hämtade sängar från farbror jocke - var kul att se honom o ida o sänghämtningen gick som på räls, hutlöst mysig fredag!

i lördags spenderade vi dagen, kvällen o natten i beautytown, med start vid våryrans stadslopp
hjärtat skulle springa de där 7,5 km i typ ständig uppförsbacke o han gjorde det så bra så bra, han är så himla duktig min prins :) <3 vi som stod o heja njöt av årets första sommarvärme, gösta vad jag hoppas att den är på ingång nu.... sommaren! it´s about time kan jag tycka
efter loppet åkte vi till paradiset o fikade lite innan vi satte igång med grillningen
sen njöt vi av en kväll i fullkomligt överbra sällskap - mamma, pappa, carina, lars-erik, malin, daniel o jag
en helt otrolig lördagskväll där jag avgudade varje sekund :)

hjärtat o jag sov kvar på paradiset så igår passade vi på att ta en promenad upp till mormor efter vi hade ätit frukost, o efter lite fika tog vi en lite längre promenad hem igen
rensade lite bland mina karlstad-grejer o tog med oss flera lådor hem som vi paltade omkring med igår kväll
hur kul som helst
lars-erik var även snäll o hjälpte oss upp med storsängen när vi kom från paradiset igår
så nu är sängen invigd o vi har sovit hur bra som helst - verkligen toppat... helt toppat! :)

nu är som sagt helgen dock över o det är dags att ta tag i plugget igen
hemtenta för hela slanten, usch

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0