We´re back

2010-05-12 @ 18:09:36
gitarrhjältarna alltså, jag o malin lirar för fullt här på övervåningen - just like back in the days liksom ;) wonderful!

jag o daniel åkte till avesta i morse o införskaffade oss ett tält, hjärtat köpte även en sovsäck så nu är vi nästan fullt redo för sommaren, det gillar vi... skarpt! :)

älsklingen släppte av mig på paradiset när han åkte till jobbet o när malin o pappa kom hem så stack vi ut o sprang alla tre
kändes som det blev en rejäl runda - bra kändes det som att det gick också.. härligt :)

daniel jobbar bara halvdag idag så han slutar om mindre än en timme
då kommer han hit o så blir vi bjudna på kvällsmat här hemma, överbra onsdagskväll <3

i morgon sticker jag som bekant till stockholm med brudarna.. blir borta precis hela dagen
precis som på fredag
så håll till godo o ha det så bra

see you when i see you liksom ;) hej!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0