Tusen tack!

2010-05-03 @ 10:06:48

godmorgon alla glada, hoppas ni har haft en bra helg
min har nämligen varit helt fantastisk!

i fredags så tänkte jag o hjärtat kika lite på brasan här i norberg, men efter att ha traskat dit bestämde vi oss ganska snabbt för att det inte riktigt var något för oss ;P
så då tittade vi in hos daniels farmor o farfar en sväng i stället :) det var trevligt, även om det bara var en liten liten stund
sen gick vi hem igen o styrde över till beautytown för lite myskväll med mamma, pappa o malin

i lördags ställde vi klockan tidigt minsann för då skulle vi göra vässan hela dagen
fixade (i princip) allt vi skulle = möbler till balkongen o kläder till bröllopet
dessutom åt vi himmelskt god mat på gränden - passade även på att bjuda med oss lill-killen, vilket var redigt roligt :)
stannade till på paradiset på hemvägen o så fick vi finfint besök av svärföräldrarna när vi kom hem
så ganska prick 19.30 slog vi ut oss i soffan, extremt nöjda med lördagen :)

igår var det söndag o den var minst lika bra som de andra dagarna denna helg
sov ut, åt smarrig frukost, plockade o hade oss lite
stack ut o sprang en sväng, bakade ananaspaj som vi sen tog med när vi åkte över till paradiset igen
spenderade kvällen där med extremt gott grillat o mysig spelkväll med mamma, pappa, malin o marcus

ja ni hör ju, ganska överlägsen helg
ser redan fram emot nästa ;P


måndag idag igen o jag har precis kollat på en föreläsning om dyslexi

tänkte ta tag i disken nu o sen får vi se vad jag tar mig för

kanske att jag tittar på filmen om dyslexi redan idag också, eller om jag spar det till någon annan dag denna vecka - det visar sig :)

ska träna ikväll åtminstone, det ser jag fram emot :)

 

daniel - jag älskar dig


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0