Slaggrensning

2010-05-28 @ 14:12:32
idag spenderar jag hela min fredag på paradiset
hjärtat började jobba 10.30 i morse o jag tycker synd om honom som kom hem 1 från jobbet i natt o som måste jobba 12 timmar idag o sen upp tidigt i morgon igen
han är bra mitt hjärta, riktigt bra!

hursom så släppte daniel av mig på paradiset när han åkte så jag har varit här ett tag nu :)
malin o marcus var hemma, kul att se dom :)
jag har varit ute o sprungit en sväng, rensat slagg från igår som man brukar säga ;P
var jätteskönt, benen känns bra mycket bättre nu än innan

ikväll ska jag mysa med mamma o pappa (märta följer med marcus till norberg nämligen)
vi ska grilla, se så ska det låta o bara må :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0