Sannolikhetslära

2010-05-08 @ 17:51:12
först o främst vill jag återigen tacka svärföräldrarna för igår
supertrevlig kväll med suveränt god mat o mysuno ;P
jag låg lite lågt i början, men sen la jag i högsta växeln o då kunde minsann ingen hänga på ;)
hehe
lars-erik o carina - ni är fullkomligt fantastiska <3

idag var det hemmapremiär för NHFK-10 på malmheden minsann
jag hade överlägset sällskap o matchen slutade oavgjord
så med tanke på det så kan jag känna lite värme, men annars är det baskemig svårt alltså
jag hade hur mycket kläder på mig som helst, men vad gör det när kylan ändå tränger så långt in i märgen den bara kan komma?
känns för tillfället inte som att det skulle spela någon roll även om jag spendera kvällen i en bastu
jag skulle ändå fortsätta frysa

men nåja, ska inte klaga - har världens finaste intill o jag älskar´t :)
by the way, hur stor är sannolikheten att hjärtat lyckas göra säsongens första mål precis under den korta minut som jag var på toa? om någon vet oddsen på det - hör gärna av er!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0