Plugg plugg plugg

2010-05-05 @ 10:01:47
måste faktiskt få erkänna att stressen infinner sig o rotar sig längre o längre in för var dag som går nu
är extremt mycket på gång i skolan nu, precis som alltid när sommaren börjar närma sig
sitter o skriver på fältstudierapporten som ska vara inlämnad på fredag
och efter det är det bara att börja med hemtenta nr 1 som ska in 21/5
och efter det lär man lägga krutet på hemtenta nr 2 som ska in 11/6
det är mycket att göra som sagt, tur då att man har underbara människor runt omkring sig som gör att avslappningen fortfarande kommer o hälsar på

på tal om fältstudien så var jag äntligen tillbaka på förskolan igår
var så himla roligt, man inser inte hur mycket man saknar det förrän man är där o hälsar på
i höst läser jag min sista termin (bara det är helt sinnessjukt) o då är det några veckors praktik igen
det gör att hösten inte känns riktigt lika skrämmande

har setat o skrivit på rapporten sen 8 i morse, men ska efter det här lilla inlägget fortsätta fram till lunch
sen tänker jag gå ner o handla, duscha o invänta älsklingen
för ikväll blir det pannkisar o långprommis - great great great!

ser förresten extremt mycket fram emot fredag, för då ska vi må som tusan på davidsbo :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0