På´t igen bara

2010-05-06 @ 08:28:51
igår fick jag veta mina betyg på mattekursen - det visade sig vara ett G på den ena o ett VG på den andra
för mig är det helt ofattbart o därför tänker jag faktiskt tillåta mig själv att vara en gnutta stolt över mig själv :)
har dock inte fått det gemensamma betyget på kursen än, men jag har ju i allafall klarat mig
känns som det är det viktigaste :)

supermysig onsdag med hjärtat igår, älskar varje sekund!

har haft klockan på 7.30 varje morgon den här veckan = jag har varit vaken i ganska så precis en timme
dags att sätta igång med fältstudierapporten igen
tänker göra allt jag kan för att bli klar med den idag, så jag kan ta helg efter seminariet i morgon

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0