Nu är vi nöjda minsann!

2010-05-10 @ 14:27:08

igår var det söndagslyx i mitt liv

dagen började nämligen med att jag fick frukost på sängen av älsklingen, o inte nog med det - han var o köpte nytt hembakat bröd på bageriet nere på byn först också

då har man det extremt förspänt, eller hur? jösses vilket hjärta!

 

sen gjorde vi oss iordning för att åka till daniels mormor o morfar

hans morfar fyllde nämligen år i veckan så vi var upp o grattade - blev ganska overklig utdelning i might add :)

 

sen åkte vi hem, torkade av utemöblerna

åt, tog en promenad o avslutade kvällen med when a man loves a woman - underbar film, trots sin ålder! ;P

nånstans däremellan hann jag klämma in ett grupparbete på 1½ timme också



den här veckan jobbar daniel eftermiddag så i morse passade vi på att åka till avesta i hopp om att fixa matta o duk till balkongen
o wihooo vad glada vi blev över att vi hittade det vi ville ha
så vi åkte hem o började pyssla på en gång, o nu är det minsann färdig kära vänner
det blev huuuur bra som helst o vi är jätte nöjda!
åt för en stund sen o nu har hjärtat åkt iväg till jobbet
saknar honom redan :) <3

nu ska jag lägga in bilderna på datorn, sen ska ni få se dem här på bloggen ;)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0