När man är från byn

2010-05-20 @ 14:16:00
efter seminariet i morse så fick jag besök av mamma o mormor
var så himla mysigt att spendera lite tid med dom såhär på en solig torsdag :)
vi gick ner till elsas o tog oss en varsin smaskig smörgås minsann
hur trivsamt som helst

nu har de dock åkt hem så nu ska jag nog fördriva lite tid på balkongen innan hjärtat kommer hem
lösa lite korsord kanske? må hända att jag får diverse pensionärspoäng för det, men det är avkopplande... och kul! :)

höll på att tappa hakan litegrann inne på elsas by the way
helt plötsligt stod andreas isaksson bakom oss i kön
känns ju inte helt väntat att se landslagsmålvakter bara helt sådär till vardags
men nu så, nu kan jag bocka av det från listan ;P haha
var väl iof bara en tidsfråga, man kan ju tycka att jag borde få se han nångång med tanke på att han nästan bor här brevid
anyway, är man från småstan så får man tappa hakan lite till mans sådär - inte sant? ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

det är heelt okej Therese! Jag skulle också tappa hakan ;)

2010-05-20 @ 17:03:01
URL: http://soderlundmalin.blogg.se/
Postat av: Ida-Marie

Jag håller med... korsord är KUL!! Puss&Kram Vännen

2010-05-20 @ 20:36:51
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0