Lyx!

2010-05-18 @ 08:39:49

seriöst, det känns som vår nya stora o flådiga säng är full av lyx
jag sover så otroligt bra, känns som jag skulle kunna ligga o sova huuuur länge som helst, jag vaknar liksom knappt ;P
helt underbart - sen beror väl känslan av lyx o trivsamhet förmodligen en hel gigantisk del på att hjärtat är sällskapet också förstås :) <3

gårdagen vart fantastisk, trots hemtentaplugget som var så opeppat till en början
skrev ganska konstant i 4 timmar o fick ner en hel del faktiskt
känns som jag är på rätt o god väg, kanske till och med att jag lyckas bli klar typ i morgon? skulle vara gudomligt skönt måste jag medge :)

solen sken igår så efter många timmars tentaskriv så satte jag mig på balkongen o njöt av den - underbart all over
gjorde mat tills daniel kom hem o så åt vi i balkongvärmen o skönsolen - där satt vi kvar tills det var dags att åka på träning o match
träning för mig - match för hjärtat
svängde förbi på malmheden när min träning var slut o hann se sista kvarten
blev vinst - great!

tisdag idag o jag sitter o förbereder mig inför seminariet som vi ska ha nu mellan 9-10.30
efter det lär jag nog ta tag i disken o sen ska jag väl sätta mig med tentan igen förmodar jag
men först seminarie alltså... godmorgon!


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0