Hemtenta: Check!

2010-05-25 @ 20:19:40

herregud vilken känsla av lycka som infann sig i mig när jag loggade in på skolan
o såg att jag hade klarat tentan som jag lämnade in förra veckan!
det är verkligen bara en grej kvar nu... plus några seminarium, men bara en tenta
känns faktiskt som att man börjar se ett slut på det här nu o tro mig när jag säger att det är skönt skönt skönt!! :)




daniel släppte av mig på paradiset när han åkte till jobbet idag, då stack jag o märta ut o sprang en sväng

ganska perfekt löparväder, skönt :)

o tisdag som det är så tog jag, mamma o pappa en frågerunda runt eskiln nu på kvällskvisten

jag fick stryk, men skyller på att mamma o pappa var bättre på att gissa än vad jag var ;) haha


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0